فاصله

– خانم بیتا، برای بینندگان ما بفرمایید در مورد نقشتون صحبت کنید…
– خب راستش من تو این سریال قرار بود نقش یه دختر لاشی رو بازی کنم، حالا اینکه چقد موفق بودم رو مردم باید نظر بدن (صدای سوت و کف حضار)

– به به… به نظر میاد مردم واقعا شما رو پذیرفتن.. بزارین یه سوال ظریف بپرسم. این نقش چقدر با خود واقعی شما فاصله داشت؟
– هیچی

(سوت و کف حضار)

4 پاسخ to “فاصله”

  1. سوفی Says:

    فاینالی!

  2. Morteza Says:

    آی گفتی

  3. هلپوگو Says:

    اتفاقا اصلا نتونست نقشو خوب بازی کنه! کجاییش به جنده ها میخورد ؟ تو بودی و اگه یه بی ام و زیر پات بود جلوی این خزوخیلا ترمز می زدی ؟

    • Arsalan Says:

      اولا که هدف من از این پست، مسخره کردن این شوها بود
      دوما که من اگه بی ام دبلیو داشتم، اصلا نت نمیومدم وبلاگ بنویسم که
      سوما که اگر داشتم، چون لنتهاش خیلی زود تموم میشه و استهلاکش بالاس، سعی می کردم ترمز نزنم و همون دور دور کنم فقط
      چارمن این نهایت لاشی قابل پخش از تلویزیون تخ.می ماست
      منظور اینکه جدی نگیر حالا من یه چی نوشتم

پاسخی بگذارید

